wtorek, 12 grudnia 2017

Plan na ndchodzący rok | nowy cykl na blogu :)

Trochę planów już uzbierało mi się na rok 2018, ale pomyślałam sobie, że powstanie jeszcze jeden. Wiecie, że jestem otwarta na nowe nazwiska. Wobec powyższego:


PYTANIE DO WAS, KOCHANI:
Z jakim autorem powinnam się zapoznać w styczniu? Pamiętajcie, że nie przepadam za przygodowymi, podróżniczymi i baśniami. 
Cykl MIESIĄC Z AUTOREM :)

W najbliższym czasie planuję zrobić kolejne Q&A, żeby Was tak nie obciążać recenzjami. Zdaję sobie sprawę, że w ostatnim czasie pojawiło się ich dużo. Pytania mogą dotyczyć również tematów "około książkowych" :).


19 komentarzy:

  1. Może spróbowałabyś Trylogię arturiańską Bernarda Cornwella? Świetna książka oparta na legendzie o królu Arturze, opowiedziana z perspektywy rycerza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może z Cobenem? Coś na wzór Kinga, ale według mnie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po dwóch, "Nieznajomy" lepszy od "Tęsknię za tobą". Masz jakiś tytuł, gdzie odchodzi od schematu mediów? :)

      Usuń
  3. Może z Johnem Marsdenem? Znanym głównie dzięki swojej serii "Jutro".

    Pozdrawiam
    http://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Becketta omijam jak tylko mogę, czytałam jedynie "Rany kamieni", recenzja wkrótce. Omijam go, bo mam dość tematów na studiach, żeby jeszcze poza nimi czytać o patologach i zwłokach.

      Usuń
  5. Ja stawiam na jakąś dobra nowość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, będzie nowy Mróz, ale to nie będzie dla mnie nowy autor. :)

      Usuń
  6. Może coś Pani Leigh Bardugo jeśli lubisz fantastykę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię jak wstawiasz recenzje klasyków, więc na pewno to bym zostawiła, pozdrawiam ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam Harlana Coben'a "Już mnie nie oszukasz"

    OdpowiedzUsuń
  9. Anne Bishop albo Patricia Briggs ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę kogo by Ci tu polecić ale nasze gusta zdecydowanie się różnią także lepiej nie. :D

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko mi doradzić, bo dość często mamy odmienne zdanie :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, mam ogromny problem z doradzeniem, ale może coś od mniej znanych autorów? Robert Gong? Evanna Shammrock?

    OdpowiedzUsuń
  13. Oprócz klasyki mamy często bardzo odmienne gusta, więc wstrzymam się od polecania :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią poczytam o Sandersonie, Greenie i o jakimś polskim pisarzu :)

    OdpowiedzUsuń