niedziela, 24 grudnia 2017

Planowane recenzje :)

Postanowiłam zapoczątkować nowy cykl z planami recenzenckimi, taki odpowiednik miesięcznika/TBR-u.

Oto plan na styczeń. Dajcie znać, której recenzji wyczekujecie najbardziej.

1. "Heban"-Ryszard Kapuściński
2. "Cesarz"-Ryszard Kapuściński
3. "Hamlet"-W. Szekspir
4. "Emigranci"-S. Mrożek
5. "Kartoteka"-T. Różewicz
6. "Religa. Biografia najsłynniejszego polskiego kardiochirurga"-D. Kordko
7. "Arkadiusz Gołaś. Przerwana podróż"-P. Bąk
8. "Diuna"-F. Herbart
9. "Cmętaż zwieżąt"-S. King
10. "Droga"-C. McCarthy

Warto zaznaczyć, że są to dość cienkie pozycje (studia się będą kłaniać). Radzę śledzić na bieżąco, bo tutaj zawsze coś się dzieje. 

A.

11 komentarzy:

  1. Zwykle nie przepadam za takimi zwiastunami czy takiego narzucania sobie co i kiedy przeczytam gdy sam nie wiem ile będę mieć czasu. Ale trzymam kciuki aby twoje planowanie powiodło się.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W momencie, kiedy masz ponad 4000 do przeczytania, jakoś sobie to w ciągu roku rozłożyć trzeba, zamiast gdybać: "A na co ja mam teraz ochotę?" :)

      Usuń
  2. Polski kardiochirurg bardzo mnie zaciekawił oraz cmentarz zwieżąt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią poczytam sobie co myślisz o książce Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję "Drogi", jestem ciekawa Twojego zdania :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie. :)

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście nigdy nie planuje co będę czytać i recenzować bo to wychodzi samo u mnie 😊 Ciekawa jestem recenzji książki Kinga 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej ciekawi "Cmętaż zwieżąt", bo sama ciągle się nie odważyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem ciekawa Kinga :D
    Blanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy coś dorówna "Misery", czy "Lśnieniu"...

      Usuń