piątek, 1 grudnia 2017

TBR NA GRUDZIEŃ 2017 :)

Nowy miesiąc, powolutku rozpoczyna nam się zima, a ja patrzę i nie wierzę. Zostało tylko 30 dni tego roku! Już teraz widzę, że podsumowanie będzie dla mnie sporym problemem. Tradycyjnie, wybrałam 10 (+5 dodatkowych). tytułów, które absolutnie muszę w tym roku przeczytać! Nie ma innej opcji i jeszcze raz proszę o cierpliwość ws recenzji. Wolę napisać jedną dziennie, a porządnie, żebym Wam mogła jak najwięcej przekazać. Nie ma jednak co marudzić, oto zestaw na grudzień.

1. "Córka króla Moczarów"-Karen Dionne | horror
Ta książka od momentu swojej premiery chodzi za mną dosłownie wszędzie. Gorzej niż Mróz (uwielbiam!), naprawdę. Niedługo mi z lodówki wyskoczy, więc wcześniej wypada ją przeczytać. :)

2, 3. "Podzieleni" i "Rozdarci"-Neal Shusterman | młodzieżowe
Zazwyczaj młodzieżówek nie czytam, ale tutaj słyszałam, że temat jest dość mocny. Postanowiłam to sprawdzić.

4."Wielkie nadzieje"-Charles Dickens | klasyk
Taka moja tradycja. W zeszłym roku, we Wigilię przeczytałam odpowiedni tytuł i niestety, zawiodłam się. Może tym razem będzie lepiej.

5. "Biuro przesyłek niedoręczonych"-Natasza Socha
Autentycznie czeka na mnie od roku. W klimacie świąt.

6. "Cztery płatki śniegu"-Joanna Szarańska
Jak wyżej.

7. "Wieczór taki jak ten"-Gabriela Gargaś
Sytuacja jak z nr 1. Muszę! Bo mnie będzie prześladować.

8. "Rodzinnych ciepłych świąt"-M. Parus

9. "Świąteczna kafejka"-A. Prowse

10. "Światło w Cichą Noc"-K. Mirek

11. "Nie całkiem białe Boże Narodzenie"-M. Knedler

12. "Świąteczne marzenie"-A. Prowse

13. "Diagnoza"-A. Dembowska, G. Golojuch

14, 15. "Norwegian wood" i "Kronika ptaka nakręcacza"-H. Murakami
Tak chwalą, że nie znam, ale poznam. :)

To cały zestaw na grudzień. Jak widać w większej części trzymam się tych list, choć zdarzają się tytuł spoza, tak dla urozmaicenia. Warto jeszcze zaznaczyć, że świąteczny prezent też będzie książką, więc jeszcze tu coś wpadnie. Dajcie znać na recenzję którego z tych tytułów czekacie najbardziej. :)

18 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie tworzyłem list książek które muszę przeczytać na dany miesiąc. Ale z chęcią przeczytam co sądzisz o "Córce króla moczarów", jak i oczywiście recenzje innych książek.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dwie Świąteczne czytałam i jak "Biuro przesyłek niedoręczonych" skradło moje serce, tak "Cztery płatki śniegu" nie bardzo ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam "Norwegian Wood" i bardzo polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, w tym roku przeczytałam taką książkę, która za mną chodziła, to "Zawołajcie położną" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Atmosfera świąt u Ciebie króluje i bardzo dobrze! Ja też planuję przeczytać kilka książek z Twojej listy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitne plany, oby wszystko udało Ci się przeczytać :) Ja osobiście nie robie planów bo to zależy na co mam ochotę w dane chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo książek, życzę powodzenia w czytaniu! :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, trzymam kciuki ;) Mam nadzieję, że dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ambitne, trzymam kciuki! Czekam na twoje wrażenia :D


    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  10. Biuro przesyłek niedoteczonych również jest u mnie w kolejce do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym na pewno nie przeczytała tego, co miałabym na swojej liście, książki dobieram w danej chwili do nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Norwegian wood" bardzo mi się podobało. Mi TBR nigdy nie wychodzą, czytam to na co mam ochotę :) Powodzenia z Twoim!
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorąco polecam "Córkę króla Moczarów"! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świąteczna kafejka to naprawdę przyjemna i klimatyczna książka :D

    OdpowiedzUsuń