piątek, 1 września 2017

TBR NA WRZESIEŃ 2017 :)

Nowy miesiąc, więc czas na nową listę książek do przeczytania. Nie wiem, czy wszystkie zaplanowane uda mi się przeczytać, ale się postaram. :)


1. "I nie było już nikogo"-Agatha Christie | kryminał
Zupełnie nie wiem o czym jest ta książka. Bardzo polecana. Nie będzie to moje pierwsze spotkanie z twórczością Christie, w lipcu czytałam "Nieproszonego gościa", który niestety nie przypadł mi do gustu. 

2. "Oskarżenie"-Remigiusz Mróz | thriller sądowo-prawniczy
Czy muszę przedstawiać autora? Z pewnością nie. Szósty tom serii o moich ulubionych warszawskich prawnikach (właściwie prawniczce i aplikancie) z kancelarii Żelazny&McVay.  Zapowiada się ciekawie i nie będę ukrywać, że jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów tego miesiąca.

3. "Firma"-John Grisham | thriller prawniczy
Młody, ambitny bohater zostaje zatrudniony w prestiżowej firmie. Wkrótce odkrywa, że nie wszystko złoto, co się świeci, a jego wspaniali, wydawałoby się idealni, wymuskani towarzysze skrywają niejeden sekret z przeszłości. Zapowiada się wspaniała lektura, tym bardziej, że za mną już dwie książki tego autora i im dalej wpadam w tę pułapkę jego twórczości, tym jest lepiej.

4. "Ława przysięgłych"-J. Grisham | thriller prawniczy
Nie wiem o czym jest, ale to jest Grisham-marka sama w sobie, więc musi być dobrze.

5."Podpalaczka"-Stephen King | horror
Również biorę "w ciemno", zgodnie z propozycjami. Nie wiem o czym jest, ale słyszałam, że pisał to ten pierwszy, straszący King, więc zapowiada się dobrze.

6. "Ręka mistrza"-Stephen King | horror
Jak wyżej.

7. "Manitou"-Graham Masterton | horror
Będzie to moje pierwsze spotkanie z tym autorem. Otwieram się na nowe nazwiska, może akurat mi się spodoba i podobnie, nie oceniam książki po okładce. Musi być naprawdę ciężkim językiem napisana, żebym ją odłożyła ("Potop"... Jedyny taki przypadek w moim życiu czytelniczym). Zapowiada się dobrze. Jest to jeden z uwielbianych tytułów, a dostałam ich co najmniej kilkanaście, więc tylko otwierać i czytać. Mam nadzieję, że mi się spodoba.

8. "Sycylijczyk"-Mario Puzo | thriller
Drugi tom serii o Ojcu chrzestnym, czyli Don Vito Corleone. Pierwszy bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że również i tym razem nie będę zawiedziona.

9. "Cmentarz w Pradze"-Umberto Eco | klasyka, literatura współczesna
Kompletna zagadka. To będzie moje trzecie spotkanie z tym autorem. Po "Temacie na pierwszą stronę" zakochałam się całkowicie w jego stylu. Szykuje się prawdziwa bomba.

10. "Pamiętasz mnie?"-Sophie Kinsella | obyczajowe
Trzecie spotkanie. Jedno rewelacyjne, drugie nie za bardzo.

To już wszystkie tytuły zaplanowane na wrzesień, postaram się pisać na bieżąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz