niedziela, 1 października 2017

OKAZJA SPECJALNA! ♥ ALBO, ALBO TAG

Nadszedł nowy miesiąc, a ja mam dziś jeszcze dla Was TAG z okazji stu przeczytanych książek. Z recenzjami ruszam od jutra.



1. Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe?

To zależy przede wszystkim od ilości czasu. Jeśli mam luźny miesiąc, mogę przeczytać trylogię, podobnie we wakacje, gdzie jest mi to zupełnie obojętne. Jeśli natomiast jest to miesiąc naznaczony milionami kolokwiów, egzaminów, dopytywań, wolę pojedyncze książki i w mniejszej ilości. Ograniczam się wtedy 3-5.


2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?


Myślę, że autorów, chyba nawet mam ich więcej w swoich zbiorach. Kobiety póki co jakoś mnie do siebie nie przekonują...

 

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych?


Empik, bez dwóch zdań.

 

4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?


Serial. Mogę wtedy sobie podzielić i wyznaczyć czas w ciągu dnia, a nie szukać minut na pasku w jednym pliku.

 

5. wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?


Zacznijmy od tego, że miesięcznie czytam minimum 10 książek, więc druga wersja mówi sama za siebie.

 

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem? 


Recenzentem. Chyba nie podjęłabym się pisania książek.



7. Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?


Nowe pozycje. Więcej wrażeń.

 

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?


Bibliotekarką, gdyż cisza i spokój to dla mnie błogosławieństwo. Nie umiem czytać w hałasie.

 

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?


Wszystko, gdyż zawsze każdemu daję szansę.

 

10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-book'i?


Najlepiej e-booki, bo nie muszę dźwigać. Jest mi tak po prostu wygodniej.

To już wszystkie pytania. Nie wyznaczam nikogo, czujcie się wszyscy nominowani. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz