wtorek, 3 października 2017

PREMIERY PAŹDZIERNIKA 2017

Nadszedł nowy miesiąc. Czas pełen nowych wyzwań i obłąkańczego zaczytania. Z całego tłumu premier wybrałam kilka tych, które interesują mnie najbardziej.

"Labirynt duchów"-Carlos Ruiz Zafon.
Ostatnia, czwarta część serii "Cmentarz Zapomnianych Książek" (Dla niewtajemniczonych: recenzja "Cienia wiatru" tutaj, pozostałych jeszcze nie czytałam, ale nadrobię. Z uwagi na to, iż jego nazwisko znajduje się na mojej liście etykiet, mam zamiar przeczytać więcej niż jedną książkę tego autora).

"Śpiące Królewny"- Stephen King
Nowa odsłona mroczniejszej wersji popularnej, znanej i uwielbianej baśni. Gruba, ale jak dobrze wiemy, książki tego autora się pochłania w kilka dni.

"Świerszcze wybielona na kość"-Agnieszka Czachor
Powieść, której tytuł bardzo mnie zaciekawił. Zobaczymy.

"Reifstein albo podróż Trzech Króli"-Michał Kruszona
I wojna światowa, powieść historyczna.

"Początek"-Dan Brown
Kolejny tom uwielbianej serii z Robertem Langdonem, której jeszcze nie znam, więc wszystko przede mną.

"Tajemnicze życie grzybów"-Robert Hofrichter
Naukowo, z pewnością przyda mi się na studia.

"Potęga mózgu..."-Robin Dunbar
Jak wyżej.

"Raport z pewnego porwania"-Gabriel Garcia Marquez
Podobno zupełnie inna od poprzednich.

"Ballada o pewnej panience"-Szczepan Twardoch

"Motywy osobiste"-Aleksandra Marinina

To już wszystkie interesujące mnie tytuły z października. Dajcie znać, na którą recenzję czekacie najbardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz