wtorek, 27 lutego 2018

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA #2 LUTY 2018

No i stało się. Najkrótszy miesiąc w roku za nami. Mimo tego czytelniczo uważam go za bardzo udany. Brakuje trzech recenzji, wiem, ale nadrobię niedługo, postaram się. W tym miesiącu przeczytałam 16 tytułów. Jedne mnie zachwyciły, kilka rozczarowało, a zestawienie prezentuje się tak:


NAJLEPSZE:

1. "Strach"-J. Karika
Jest recenzja, zajrzyjcie. Pięknie napisany horror. Cienki, ale treściwy. Jest klimat, który momentami przypomniał mi moje ukochane "Lśnienie". Bomba.

2. "Ślady"-Jakub Małecki
Czy ja muszę coś tu dodawać? Chyba nie, wszystko, co miałam do powiedzenia, zawarłam już w recenzji.

3. "Nieodnaleziona"-Remigiusz Mróz
Podobnie.

4. "Rudy"-Jack Ketchum
Okazało się, że to nie jedyny wrażliwy obraz autora. Kilka innych czeka.

NAJGORSZE

1. "Plac zabaw"-Lars Kepler
Jest recenzja, a w największym skrócie, ta książka nie jest tym, czym być powinna.



Tak prezentuje się luty. Dajcie znać, jakie książki na Was zrobiły wrażenie, jakie zawiodły i dlaczego.

NIESPODZIANKA!!

Radzę często zaglądać do mnie na lubimyczytać. Powstała nowa półka "PILNE", gdzie oczekują tytuły do recenzji. Może są wśród nich takie, o których opinie chcielibyście szczególnie przeczytać? Listy w komentarzach. (cały czas jest uzupełniana).

2 komentarze:

  1. To był udany miesiąc. Widzę wiele ciekawych tytułów. Po "Nieodnalezioną" planuję sięgnąć, a "Strach" mnie intryguje. Zajrzę w jego recenzję. Życzę zaczytanego marca! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do "Nieodnalezionej" podzielam zdanie :)
    Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń