czwartek, 31 maja 2018

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA #5 MAJ 2018

Minął kolejny miesiąc, dla mnie trudny z różnych powodów. Pod kątem czytelniczym jednak był on niezwykle udany. Najlepszym przykładem jest to, że w podsumowaniach comiesięcznych zwykle znajduje się tutaj kilka tytułów, 3-5. Tym razem zabrakło mi miejsca i nie mam innego wyjścia, jak wymienić Wam aż dziesięć najlepszych pozycji maja. Recenzje wszystkich znajdziecie tam, gdzie zawsze.



W maju przeczytałam 19 książek, nie opowiadałam Wam tylko o drugim tomie "Czarnego Wygonu" Stefana Dardy, ale nadrobię w tym roku, spokojnie.

Najlepsze:

1. "Martwa strefa"-S. King
2. "Kronika zapowiedzianej śmierci"-G. G. Marquez
3. "Błoto"-H. Jordan
4.  "Żart"-M. Kundera
5. "Klasztor"-Z. Prilepin
6. "Terapia"-S. Fitzek
7. "450 stron"-P. Gryciuk
8. "Odłamki"-I. Prcić
9. "Niepełnia"-A. Kańtoch
10. "Muza"-J. Burton

Wyróżnienia:

1. "Gałęziste"-A. Urbanowicz
2. "Zerwa"-R. Mróz

Najgorsze:

1. "Ring"-K. Suzuki
2. "Za ścianą"-S. Waters

Tak prezentuje się mój czytelniczy maj. Dajcie znać, jak Wam upłynął i jakie tytuły uważacie za najlepsze.

1 komentarz: