środa, 2 stycznia 2019

Najbardziej wyczekiwane premiery 2019

Dziś jeszcze bez recenzji. Mamy Nowy Rok, więc postanowiłam przedstawić Wam nieco książek, premier, na które czekam i koniecznie muszę przeczytać, nie ma wymówek. Będzie tutaj kilka zaskoczeń, kilka nazwisk "rutynowych". Zapraszam.



Chciałabym jeszcze odnieść się do wczorajszego wpisu: Wyzwanie jest dla Was, ja tam tyko podałam swoje, które pilnie na mnie czekają.

Nie przedłużam:

1. "Serotonina"-Michel Houellebecq (maj)

Duże zaskoczenie, szok. Myślałam, że autor już nic nie napisze. Wiadomość pojawiła się przed samymi świętami i zmotywowała mnie do przeczytania cudownej "Uległości" (recenzja 19.01). Nie mam pojęcia, o czym będzie ta książka, mogę tylko przeczuwać-być może poszukiwanie szczęścia. 4 stycznia będzie miała miejsce premiera we Francji. Planuję przeczytać ją w oryginale, a recenzja pojawi się wraz z polską premierą. Ktoś kiedyś powiedział o tym pisarzu: "Czytanie Houellebecqa jest jak picie alkoholu-na początku miło, później już tylko kac"-w zupełności zgadzam się z tym stwierdzeniem. Jest genialny, uwielbiam tego autora. Po "Uległości" nie mogłam znaleźć słów zachwytu.

 

 2. "Pozwól mi wrócić"-B. A. Paris (13.02) 

Dwie poprzednie macie zrecenzowane. Nie wiem, o czym. Koncept wydaje mi się podobny do "Nieodnalezionej" Remigiusza Mroza, ale zobaczymy.

 

3. "Tylko niewinni"-Rachel Abbott (luty)

Wreszcie na polskim rynku pierwszy tom cyklu z komisarzem Tomem Douglasem. Mogę zacząć go czytać jak człowiek. :)

 

4. "Trzy razy miłość"-Jolanta Kosowska (28.01)

Nie wiem jeszcze, o czym, nigdy nie sprawdzam opisów, ale muszę przeczytać...

 

5. Thomas Harris (maj)

Nie znamy tytułu ani treści. Wiemy jedynie, że będzie to książka wydana po 13 latach milczenia i nie pojawi się w niej Hannibal-Kanibal Lecter, który "krzyczy", żeby go przeczytać w całości.

 

6. "Jej portret"-A. H. Niemczynow (30.01)

Prawdopodobnie czeka Was recenzja przedpremierowa...

 

7. "Inkub"-A. Urbanowicz

Powieść łącząca elementy dwóch poprzednich książek Autora, których doszukają się wierni czytelnicy. Już się boję!

 

8. "Pójdę twoim śladem"-Ryszard Ćwirlej (16.01)

Czwarty tom cyklu z komisarzem Fischerem. Nie obiecuję, postaram się nadrobić. Na razie wzywa mnie Teofil Olkiewicz. :)

 

9. "Zwierz"-Piotr Kościelny" (lipiec)

Tematycznie podobny do Pitbula. Zobaczymy.

 

10. "Czarne słońce"-Jakub Żulczyk (październik)

11. "Umorzenie"-Remigiusz Mróz (13.03)

Dziewiąta część cyklu z Joanną Chyłką. Wiem jedynie, że akcja będzie dziać się w Tybecie. Obecnie macie w player.pl serial na podstawie "Zaginięcia". Na pozostałe książki również czekam (końcem stycznia pierwsza możliwe, że całkiem nowa).

 

12. "Ślepiec"-Max Czornyj

Nie wiem jeszcze nic, dosłownie dziś buchnęła wiadomość. Spodziewajcie się pozostałych na blogu.

 

Ponadto czekam na nowości takich  autorów jak: Stefan Darda, Olga Tokarczuk, Szczepan Twardoch, Haruki Murakami, John Irving, Dean Koontz, Justyna Kopińska (dwie), Sobiesław Kolanowski, Piotr Tymiński i wielu, wielu innych. 

Na te tytuły czekam. Mam nadzieję, że któryś Was zainteresuje. Dajcie znać, na jakie Wy czekacie.

1 komentarz:

  1. Na Virtualo Umorzenie dostało tytuł bestsellera jeszcze na etapie przedsprzedaży. Co tutaj dużo mówić - grubo ;-) Też zamówiliśmy, też mnie ciekawi treść. Wszystkie poprzednie części Chyłki były naprawdę bardzo udane. I dobrze, że poszedł dalej z tematem. Choć wydaje mi się, że mam już dosyć tego autora, bo jednak wszędzie Mróz, to jednak i tak zamawiam kolejne ebooki i czyta się je z przyjemnością. Więc...?

    OdpowiedzUsuń