piątek, 6 października 2017

100. "Noc i ciemność"-Agatha Christie

Autor-Agatha Christie
Tytuł-"Noc i ciemność"
Gatunek-kryminał
Liczba stron-244
Wydana-2015
















Kolejny kryminał od ówczesnej królowej. Książka uważana za jedną z najlepszych spod jej pióra. Czy na pewno?


Bogatą Amerykankę Ellie i lekkomyślnego utracjusza Michaela połączyła miłość od pierwszego wejrzenia. Nikt więc nie przejmuje się mezaliansem i klątwą. A przecież gdyby posłuchano rad starej cyganki, zamiast kilku zgonów mielibyśmy romantyczny happy end. Wśród kandydatów na mordercę są: wdowiec, dama do towarzystwa, genialny architekt i prawnik rodziny – każdy równie oddany ofierze.

Ta książka jest uważana za genialną. Mnie się niestety nie podobała i nie wiem, co jest tego powodem. Być może styl autorki, może grubość (!) Czytelnik tak naprawdę nie zdąży się wciągnąć w fabułę, bo już widzi koniec książki i pozostaje duży niedosyt. Mnie też czegoś tutaj zabrakło. Chciałam dać jej szansę, bo może wcześniej po prostu źle trafiłam, ale jak na razie, w ogóle do mnie nie przemawia. O padlinach albo złych, rozczarowujących tytułach mówi się krótko, więc i ja z tego korzystam. Jestem na nie.

Napiszcie mi proszę w komentarzach, może ma jakieś dobre książki, tylko ja źle trafiam. Który tytuł polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz