wtorek, 7 listopada 2017

Nieco inaczej... Plany na najbliższy czas :)

Dziś nieco inaczej. Nie wiem, kiedy, ale postaram się w miarę regularnie wrzucać recenzje. Powody zdrowotne sprawiły, że nieco zmieniam dziś tor. Chciałabym opowiedzieć Wam o najbliższych planach-co może się tutaj pojawić.


1. PAMIĘTAMY!
Tutaj kolejna ciekawostka o mnie: ogromną uwagę przywiązuję do wszelakich dat, rocznic itd/ Zawsze mi mówiono, że człowiek żyje w naszych sercach dopóty, dopóki nie wygaśnie pamięć o nim i tego się trzymam. Przy okazji bym Wam opowiedziała wtedy o danym autorze: znam/nie znam,czytałam/chcę przeczytać/mam, jak wspominam, jeśli czytałam itd.

2. TRUDNE POCZĄTKI...
Problematyczni autorzy, moje początki i rady, od czego zacząć...

3. Wyzwanie czytelnicze 2018
Planuję zrobić własne, wg własnych kategorii. Chcielibyście wziąć w nim udział? Od 1 stycznia.

4. Kiedyś przeczytam...
Książki, na które teraz nie mam ochoty, ale przeczytam w bliżej nieokreślonej przyszłości.

5. Trzeba znać!
Klasyka, której dosłownie wstyd nie znać (możliwa recenzja). Tutaj czekam na Wasze propozycje.

Tak prezentuje się lista moich pomysłów na blogu na najbliższy czas. Dajcie znać, co o nich myślicie i który chcielibyście najpierw zobaczyć... (będą w zakładkach z boku).

20 komentarzy:

  1. Ciekawe tytuły, szczególnie punkty 1,2,4

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie interesuje kategoria "problematyczni autorzy". Kto w niej jest i dlaczego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci, którzy napisali/piszą dużo i nie wiadomo, od czego zacząć np taki Mróz, czy King. :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie wezmę udział w jakimś wyzwaniu, jeśli będzie w granicach moich możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o klasykę, to może "Mistrz i Małgorzata" lub "Lolita"? Jestem ciekawa tych powieści i ich recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lolitę" niedawno czytałam-recenzja w zakładce pod nazwiskiem autora.:)

      Usuń
  5. Czy będzie zmienione tło? Bo całość jest trochę niewyraźna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się piszę na wyzwanie, tylko szukam takiego oryginalnego, bo pełno jest schematów, a takich bym nie chciała, co do klasyki to czekam, bo sama co jakiś czas wyszukuję książki, które należą do kanonu i powinno się je przeczytać, pozdrawiam Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły ;)
    Wyzwanie może może, zależy na czym będzie polegało dokładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie interesuje punkt 5, w zeszłym roku brałam udział w #52bookchallenge udało mi się przeczytać chyba 80 książek o ile dobrze pamiętam, a w tym sama sobie narzuciłam 100 książek a przeczytałam do tej pory 77 i nie wiem czy się wyrobię, dlatego też na rok 2018 odpuszczę sobie jakiekolwiek wyzwania czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie, trójka i piątka to coś na co czekam, ja swoje tegoroczne wyzwanie zakończyłam sukcesem, więc jestem ciekawa jakie ty szykujesz :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pomysły :) Powodzenia i w realizacji, i z chęcią przyjrzę się bliżej wyzwaniu kiedy już je opublikujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujące pomysły! Ja chciałabym zobaczyć jak wygląda takie wyzwanie czytelnicze bo w żadnym w sumie nie brałam udział, może trzeba będzie to zmienić? :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może zamiast "Trzeba znać!" to "Warto znać!". Boje się, że ludzie ciebie zjedzą inaczej ze im rozkazujesz ;) ostatnio taka kłótnia własnie była na grupie że ktoś napisał "trzeba" no i się zaczęło.. a tak to GENIALNY pomysl, uważajbo ukradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa jakie wyzwanie czytelnicze szykujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa lista, a wyzwanie interesujące, zależy co tam będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie najciekawszy jest punkt 4 :D

    OdpowiedzUsuń