sobota, 16 grudnia 2017

ABSOLUTNIE POWINIEN BOOK TAG

Dziś przybywam do Was z tagiem, aby odpocząć od tych wszystkich recenzji i poważnych rzeczy, o których Wam tutaj opowiadam.

1. Książka, która absolutnie powinna mieć swój sequel,
Zdecydowanie "Lalka" Bolesława Prusa. Nie mogłam przeboleć zakończenia otwartego.

2. Książka, która absolutnie powinna być serią spin off.
Seria "W kręgach władzy". Czytałabym ją z dwóch perspektyw.

3. Autor, który absolutnie powinien napisać więcej książek.
Odpowiedź podwójna:
-Maurice Druon-zakochałam się po pierwszym tomie w "Królach przeklętych".
-Lew Tołstoj-"Wojna i pokój", "Anna Karenina"-mało. Chcę więcej! Niestety.

4. Postać literacka, która absolutnie powinna być z kimś innym.
Od zawsze-Stanisław Wokulski. Izabela robiła z nim co chciała, dał się "omotać". Przybrał "różowe okulary", co doprowadziło go w konsekwencji do prawdopodobnego samobójstwa. Zdecydowanie źle ulokował swoje uczucia.

5. Książka, która absolutnie powinna skończyć się inaczej.
"Inwigilacja" Remigiusza Mroza. To była tortura. Płakałam. Tak się nie kończy książek...

6.Książka, która absolutnie powinna zostać zekranizowana.
"Ręka mistrza" Stephena Kinga. Nie ma co się kłócić.

7. Książka, która absolutnie powinna być scenariuszem serialu.
"Mechaniczny". Bez dwóch zdań, to zawieszenie się w czasie. Tak, tak, tak!

8. Książka, która absolutnie powinna mieć inną okładkę.
Wszelakie erotyki.

9. Książka, która absolutnie powinna zachować oryginalną okładkę.
"Pani Bovary".

10. Książka, która absolutnie powinna się zakończyć na części pierwszej.
Podwójnie:
-"Zanim się pojawiłeś"-macie recenzję...
-"Doktor Sen"-to już nie ta strasząca Panorama, zabrakło klaustrofobii. Również jest recenzja w indeksie.

Tak wygląda ten TAG w moim wykonaniu. Możecie się śmiało podzielić swoimi w komentarzach. Recenzje wszystkich wymienionych tytułów (poza "Lalką") znajdziecie w indeksie, dlatego tutaj się nie rozpisywałam.

A.

14 komentarzy:

  1. Ciekawy post, sam nie robię takowych na blogu ale może kiedyś w nieokreślonej jeszcze przyszłości. Kto wie ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na tag. Z uwagą odnośnie "Ręki mistrza" w 100% się zgadzam! A książka, która absolutnie NIE powinna zostać wydana - to dla mnie "50 twarzy Greya" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag! :)

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Lalkę" i tak strasznie mi było żal Wokulskiego, uwielbiam go! Pozdrawiam ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, ja jeszcze żadnego nie robiłam, ale myślę że kiedyś przyjdzie na to kolej :D
    Ja z kolei uwielbiam " Doktor Sen " ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Połowy z tych "propozycji" książek nie czytałam. Teraz zastanawiam się nad swoimi odpowiedziami w myślach i mam pustkę. Niby proste pytania, ale z odpowiedziami byłoby trudniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tag i myślę, że go ukradnę do siebie :) ale większość odpowiedzi będzie zupełnie odmienna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się co do Lalki, Wokulski bardzo źle ulokował swoje uczucia, miał tyle możliwości, a postawił na najgorsze :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tag, choć z tymi erotykami to jednak tak nie do końca, nie wszystkie mają odpychające okładki, choć przyznaję, że większość.

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag, i zgodzę się - okładki erotyków i niektórych romansów to potworki, które skutecznie mnie zniechęcają .
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem ciekawy tag, może kiedyś sama go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń