czwartek, 22 lutego 2018

TOP SERII, KTÓRE PLANUJĘ SKOŃCZYĆ :)

Pewnie część z Was będzie zdziwiona tym wpisem, bo nadchodzi marzec, a u mnie spis na wakacje. Wychodzę z założenia, że nie ocenia się autora po jednej książce. Nie znoszę zostawiać nie dokończonych serii. W związku z tym, iż będę mieć czas, postanowiłam nadrobić zaległości i skończyć zaczęte serie, czy poznać kolejne, więc szykujcie się od lipca na ogrom recenzji.



A spis prezentuje się tak:

"Trylogia pogranicza"-C. McCarthy
"Mroczne materie"-P. Pullman
"Czas żniw"-S. Shannon
"Szept wiatru"-S. Trojanowska
"Pan lodowego ogrodu"-J. Grzędowicz
"Pięćdziesiąt twarzy Greya"-E. L. James
"Mock"-Marek Krajewski
"Jarosław Patera"-M. Krajewski
"Czarne kamienie"-A. Bishop
"Flawia de Luce"-A. Bradley
"Trylogia Testy"-J. Charbonneau
"Porwana pieśniarka"-D. L. Jensen
"Promyczek"-Kim Holden
"Rywalki"-K. Cass

"Arabska księżniczka"
"Czas honoru"

To tyle z planowanych, o innych będę pisać na bieżąco. Dajcie znać, której recenzji wyczekujecie najbardziej. :)

2 komentarze:

  1. Również nie lubię zostawiać niedokończonych serii.
    Z podanych tytułów kojarzę "Mroczne materie", "Czas żniw", "Pan lodowego ogrodu, "Czarne kamienie" oraz "50 twarzy Greya" i to recenzji tej ostatniej serii wyczekuję najbardziej hahaha :D Jestem ciekawa, czy zmierzasz ją z błotem, czy nie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zawzięta i zawsze jak już zaczynam serię, to jednym ciągiem czytam całość, bo potem odłożę i zapomnę co w niej było :D

    OdpowiedzUsuń