sobota, 31 marca 2018

PODSUMOWANIE MIESIĄCA #3 MARZEC 2018

Szalony marzec pożegnać czas. Był to trudny miesiąc, ale... Czytałam jak obłąkana. Zapraszam Was na nieco dłuższe podsumowanie miesiąca. O wszystkich tytułach wyczerpująco rozpisałam się w recenzjach (wszystkie napisane), więc zajrzyjcie tam. Nie będę tu się powtarzać, bo po co.


Za mną 19 książek. Tak, da się. Większość była cieniutka. Tak prezentują się najlepsi (kolejność przypadkowa):

1. "Cela 7"-Kerry Drewery
2. "Pieczara Gromów"-D. Koontz
3. "Testament"-R. Mróz
4. "Regulamin tłoczni win"-J. Irving
5. "Nie ma nieba"-J. Kosowska

WYRÓŻNIENIA:

1. "Mówiąc Inaczej"-P. Mikuła
2. "Nie ma wędrowca"-W. Gunia
3. "444"-M. Siembieda

NAJGORSZE:

1. "Papierowa księżniczka"-E. Watt
2. "Wyspa" (nie przytoczę autorki nazwiskiem...)


Mogę obiecać, że kwiecień będzie równie szalony.

Tak prezentuje się marzec na moim blogu. Dajcie znać, jak Wam minął.

6 komentarzy:

  1. Mój marzec minął na wariackich papierach .
    Przydała by się chwila oddechu z dobrą książką :) dziękuję Ci bardzo za podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Papierową księżniczkę pragnę przeczytać w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, imponująca liczba książek🙂 kiedyś czytałam podobne ilości 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej z tych ksiażek, a na liście przeczytanych mam niestety tylko 8 - moje studia nie pozwalają nad leżeniem nad ksiązkami - muszę skupić się na podręcznikach :P Kojarzę tylko książkę Mroza :) Mam w planach przeczytać tę serię :)

    OdpowiedzUsuń