poniedziałek, 25 grudnia 2017

158. "Strażnicy światła"-Abby Geni

Autor-Abby Geni
Tytuł-"Strażnicy światła"
Gatunek-horror
Wydana-2017























Zabieram Was na "Wyspy Umarłych". Niby niedaleko, a jednak w zupełnie innym świecie. Jest to wyjątkowy horror, wręcz hipnotyzujący. Dajcie się porwać "Strażnikom światła".

Wyspy Faraońskie. chroniony rezerwat przyrody. Śmiertelnie niebezpieczny dla wszystkich ludzi z zewnątrz. Zamknięty. Mieszkańcy? Sześciu biologów, których zadaniem jest obserwowanie, zapisywanie i nie ingerowanie w życie na Wyspie. Liczą się kolejne sezony: ryb, wielorybów, fok, ptaków. Do grona tych ekscentryków dołącza Miranda, której zadanie to uwiecznić spektakl dzikiej natury. Jest fotografem. Niestety, kiedy Miranda zostaje porwana, a jej oprawca ginie kilka dni później w wypadku, akty przemocy wciąż się powtarzają. Już nikomu nie będzie można ufać.

Czy straszy? Zawiera elementy grozy i thrillera. Łączą opowieść o śmierci, stracie, rozpaczy. Klaustrofobiczna atmosfera. Bierność, nienawiść biologów, która odbija się w skałach jak w lustrze. Na Wyspie mieszka przecież tylko siedem osób, a wokół natura, czająca się z każdej strony. To powieść piękna, hipnotyzująca, niebezpieczna-powieść, od której nie można oderwać wzroku.

Chłód, lodowate morze, ostrość skał. Autorka przeszła samą siebie! Ocean-bezlitosny żywioł. To, co dzieje się na Wyspach-jedna wielka zagadka. Groza to wynikowa rzeczywistości. Opowieść o stracie, tęsknocie, śmierci. Coś wyjątkowego. Na długo zapada w pamięć.

Książka bardzo mi się podobała. Może osaczać. Co ja mogę powiedzieć? Jedno: POLECAM.

7 komentarzy:

  1. Książka mi się podobała ale nie żeby była straszna to nie powiem.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm kiedyś chciałam to przeczytać, ale gdzieś się doczytałam, ze jest w niej bardzo dużo opisów, a to do mnie nie przemawia jakoś :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa książka, może kiedyś uda mi się ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze niby horror, a mnie zaciekawiła! :o

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twoja ręczna i chyba rozejrze się za tą książką 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądzę, że przeczytam jak będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń