piątek, 1 lutego 2019

Q&A

Czas na kolejny wpis, nowe Q&A. Zawsze zastanawiałam się i myślałam, że mam mało czytelników, ale chyba jednak się myliłam. Zebrałam kilka pytań i postanowiłam Wam na nie odpowiedzieć. Zapraszam.

1. Książka, której miałaś nie przeczytać?
Ale przeczytałam i się zakochałam. Słuchajcie, "Polowanie na Czerwony Październik" Toma Clancy'ego. Zarzekałam się, bo to wojenne "Nieee, emerytura, gdzie ja tam". Przeczytałam i absolutnie pokochałam na zabój.

2. Czy lubisz historię?
Zależy, który okres. Francuską całą, a  nas od oświecenia w górę. Teraz już się nie uczę, nie doczytuję znikąd, bo wystarczy mi nasz Piotr Tymiński. Dziś pytanie, dziś odpowiedź i jakoś potrafi to prosto przekazać.

3. Z którym autorem współpracuje Ci się najlepiej?
Nie mam ich wielu, ale chyba nie ma lepiej/gorzej. To też ludzi i kwestią jest dogadanie się. Na pewno lubię ludzi otwartych, z którymi poza literacko też mogę porozmawiać.

4. Ekranizacja, którą chcesz obejrzeć?
Trafiliście, bo właśnie za mną ekranizacja tytułu z pytania nr 1. GENIALNA!

5. Jakim cudem wyrabiasz z czytaniem na bieżąco książek Remigiusza Mroza?
Taaak, Remek to niemoralnie płodny Autor. Po prostu czytam na bieżąco. Jeśli tylko nowa wyjdzie, najpóźniej pojutrze ją biorę i czytam.

6. Granica Twojej wytrzymałości?
Wszystko czytam, nie ma wyjątku. Już bardziej serce mi pęka, jeśli książka jest źle napisana, niż jak tam są przekleństwa. Sama nie zawsze mówię poematami na co dzień, oj, daleko mi do tego. Musi mi ktoś bardzo nadepnąć na odcisk, żebym klęła. 

7. Najbliższy Ci  bohater?
Niestety, najprawdopodobniej będzie to Hantia ze "Zbyt głośnej samotności" B. Hrabala. Jak ja płakałam... Macie recenzję.

8. Dlaczego Kurt Wallander?
To jest taki typowy służbista mam z nim dużo cech wspólnych. Genialnie wykreowany. Jeśli coś napisał Henning Mankell, bierzecie, nie pytacie!

9. Czy masz swoją drugą połówkę? Jeśli tak, to czy też czyta?
Mam, ale to bardziej skomplikowana sprawa. Absolutnie jedyny. Tak, czyta, upiera się, że fantastykę, ale staram się go wyciągnąć z tej strefy. Dużo wspólnych mianowników (choćby wspomniany, genialny, wspaniały Tom Clancy).

10. Jaki masz charakter?
Oj, to temat na osobny wpis. W ogóle podsunięto mi pomysł, żebym opisała Skazaną alfabetem, właśnie charakter i wyjaśniła, czemu ta cecha. Co myślicie? Ciekawi?



To już wszystkie pytania. Jeśli jakieś macie, piszcie tu, czy na FB. Zazwyczaj odpowiadam na wszystkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz