piątek, 1 czerwca 2018

TBR na CZERWIEC 2018

Kolejny miesiąc przed nami. Dla mnie zawsze trudny z oczywistych powodów. Mam nadzieję, że chociaż pod kątem czytelniczym będzie on udany. Tytułów będzie gąszcz, jak zwykle. Zamiast klasycznego podsumowania miesiąca spodziewajcie się podsumowania półrocza. W ten sposób będzie mi łatwiej wybrać najlepsze czytane w tym roku.



Lista prezentuje się tak:

  1. "The Outsider"-S. King
  2. "Stukostrachy"-S. King
  3. "Pod kopułą"-S. King
  4. "Laurie"-S. King
  5. "Chata"-William Paul Young
  6. "Szukając Alaski"-J. Green
  7. "Trylogia z Hubertem Meyerem"-K Bonda
  8. :Nokturny"-K. Ishiguro
  9. "Silva rerum"-K. Sabaliauskaite
  10. "Raj tuż za rogiem"-M. Vargas Llosa
  11. "Potęga podświadomości"-J. Murphy
  12. "Grzesznik"-A. Urbanowicz
  13. "Mali bogowie. O znieczulicy polskich lekarzy"+ "Mali bogowie 2. Jak umierają Polacy"-P. Reszka
  14. "Sańkja"-Z. Prilepin
  15. "Najmroczniejszy sekret"+"Dziewczyny, które zabiły Chloe"-A. Marwood
  16. "Ciemno, prawie noc"-J. Bator
  17. "Dżozef"-J. Małecki
  18. "Miasto ślepców"-J Saramago
  19. "Zaginiona dziewczyna"+"Mroczny Zakątek"-G. Flynn
  20. "Moje ostatnie tchnienie"-L. Bunuel
  21. "Exodus"-Ł. Orbitowski
  22. "Ręczna robota"-R. Ćwirlej
  23. "Zbyt głośna samotność"-B. Hrabal
  24. "Na wschód od Edenu"-J. Steinbeck
  25. "Lot nad kukułczym gniazdem"-K. Kesey
  26. "Opowieść rozbitka"-G. G. Marquez
  27. "Walc pożegnalny"-M. Kundera
Tak prezentuje się spis na najbliższy czas Zobaczę, ile uda mi się przeczytać, najwyżej kiedyś zrobię jeden spis z tych, które zostały na istach. O ile mi nic nie wpadnie w oko. Dajcie zna, na które recenzje czekacie najbardziej. :)

2 komentarze:

  1. Powodzenia w realizacji planów!
    Chciałabym przeczytać recenzję jedyneczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!
    Przeczytałam dwie książki Bator i przyznaję, że czytało się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń