piątek, 31 sierpnia 2018

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA#8 SIERPIEŃ 2018

Czas podsumować kolejny miesiąc, wyjątkowo udany czytelniczo, choć zdarzała się i rozpacz. Zapraszam na podsumowanie sierpnia, z recenzjami cierpliwości.


Zdarzały się potyczki, były zachwyty. Różnie, oto najlepsi z całego tłumu:

1. "Znachor"-T. Dołęga-Mostowicz
2. "Modyfikowany węgiel"-R. Morgan
3. "Lokatorka"-JP Delaney
4. "Zaginiona dziewczyna"-G. Flynn
5. "Kosmos"-W. Gombrowicz
6. "Wpływ"-B. Kadyna
7. "Jedyne wyjście"-R. Ćwirlej
8. "Gra w klasy"-J. Cortazar
Z polecenia pewnego Autora, okazuje się, że mamy bardzo podobny gust.
9. "2666"-R. Bolańo
REWELACJA, nie mam słów...
10. "Szarańcza"-G. G. Marquez
11. "Requiem dla snu"-H. Selby
12. "Nieśmiertelność"-M. Kundera
13. "Duchy Jeremiego"-R. Rient
14. "Czas zabijania"-J. Grisham
15. "Religa"-D. Kordko
16 "Wariatka"-J. Jodełka
17. "Ostatni dzwonek"-S. Kolanowski

Wyróżnienia:

1. "Wieża milczenia"-R. Mróz
2. "W maratonie życia"- A. H. Niemczynow

Najsłabsze:

1. "Bezcenny"-Z. Miłoszewski
Ani pół dobrego wrażenia, niestety. Spalone.
2. "120 dni Sodomy"-M. de Sade
Jeszcze gorzej...
3 "Księga cmentarna"-N. Gaiman
Skojarzenie z "Dziadami", a Mickiewicza nie cierpię...


Tak wyglądał u mnie sierpień, dajcie znać, co tam u Was. :) We wrześniu będzie też ciekawie...

1 komentarz:

  1. Wow, właśnie sobie uświadomiłam jak bardzo "zmarnowałam" sierpień pod względem czytania. Ale wrzesień będzie pełen ciekawych książek (taką przynajmniej mam nadzieję :) )

    OdpowiedzUsuń