środa, 1 stycznia 2020

📚 Co nowego w 2020? „Lista”

Witam w 2020 roku! Jestem szczęśliwa, gdyż jedno postanowienie udało mi się zrealizować (wyeliminowałam odmóżdżającą muzykę rozrywkową, zostałam tylko przy Queenie, klasyce i filmowej). Nowy Rok to czas planów i kolejnych postanowień. U mola książkowego przejawiają się one w postaci TBR-u. Ja przybywam z odmienną listą. Same nazwiska, z którymi zamierzam się zapoznać. Jeśli już coś czytałam, wspomnę w dopisku.


Planuję przeczytać minimum 150 książek.
Od piątku rozpoczynam stały segment na blogu, poświęcony będzie reportażom (zainspirował mnie pewien Autor).

A oto nazwiska, z którymi planuję się zapoznać:


  1. Hanya Yanagihara
  2. Nino Haratischvili
  3. Boris Akunin
  4. Khaled Hosseini
  5. Nina Majewska-Braun
  6. Małgorzata Rogala
  7. Sabina Waszut
  8. Żanna Słoniowska
  9. Aleksandra Zielińska
  10. Leopold Tyrmand
  11. Sandra Brown
  12. Mari Jungstedt
  13. Andrea Camilieri
  14. Eduardo Mendoza
  15. John Le Carré
  16. Ryszard Kapuściński
  17. Dominika Słowik
  18. Elżbieta Cherezińska
  19. Magda Omilianowicz
  20. Paweł Smoleński
  21. Norbert Grzegorz Kościesza
  22. Wojciech Jagielski
  23. Oriana Fallaci
  24. Renata Czaban-Kryczka
  25. Mark Z. Danielewski
  26. Brandon Sanderson
  27. Mario Escobar
  28. Marta Abramowicz
  29. Martyna Bunda
  30. Andrzej Stasiuk
  31. Andrzej Pilipiuk
  32. Adam CIoczek
  33. Issac Asimov
  34. Aleksander Puszkin
  35. Zadie Smith
  36. Truman Capote
  37. Janusz Niżyński
  38. Janusz Leon Wiśniewski (reportaż)
  39. Sylwia Chutnik
  40. Sylwia Trojanowska
  41. Ałbena Grabowska
  42. Magdalena Majcher
  43. Daria Orlicz
  44. Marta Guzowska
  45. Anna Sokalska
  46. Toni Morrison


Tak wygląda lista robocza. Oczywiście pojawią się stali bywalcy typu Jakub Małecki, Vincent Severski, Krzysztof Domaradzki, Remigiusz Mróz, Katarzyna Bonda, Ryszard Ćwirlej czy Justyna Kopińska. 

A jakie są Wasze plany?

1 komentarz:

  1. Trzymam mocno kciuki, aby wszystkie plany udało Ci się zrealizować. 😊

    OdpowiedzUsuń