niedziela, 1 października 2017

TBR NA PAŹDZIERNIK 2017 :)

We wrześniu nie było czego niestety podsumowywać, ale mam nadzieję, że w kolejnym miesiącu czas pozwoli mi zatracić się w tym krzyczącym gąszczu tytułów i w końcu przekroczyć tę magiczną setkę. Mój zestaw będzie obejmował zakres dwóch miesięcy: września i obecny, na który będzie się składać 15 tytułów:


  1. "Świt, który nie nadejdzie"-Remigiusz Mróz | thriller, powieść historyczna z wątkiem kryminalnym.
    II wojna światowa, historia okupowanej Warszawy i szerzącej się tam mafii. Książka z tego, co słyszałam nie dla każdego, raczej dla ludzi o mocnych nerwach, ale mnie, jako wielkiej, wiernej fanki autora długo przekonywać nie trzeba było. Tym bardziej mam wrażenie, że o  drastycznym, mocnym, krwawym, makabrycznym, zwyrodniałym "Behawioryście" nic mnie u niego już nie zaskoczy.
  2. "Infekcja"-Tess Gerritsen | thriller medyczny
    Moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Zaczęłam ją czytać we wrześniu, ale później niestety przygniótł mnie nadmiar obowiązków. Historia dwóch pacjentów. Jeden z nich cierpi na Alzheimera i zostaje znaleziony nagi w samochodzie. Druga kobieta nagle, niespodziewanie znika ze szpitala.
  3. "Śmierć w Breslau"-Marek Krajewski | kryminał retro
    Pierwszy tom serii z uwielbianym wrocławskim policjantem, z pochodzenia Niemcem, Eberhardem Mockiem. Będzie to również moje pierwsze spotkanie z twórczością autora. Nazywany "dżentelmenem polskiego kryminału", o którym do tej pory nie słyszałam ani pół słowa krytyki. Wstyd go nie znać.
  4. "Anna Karenina"-Lew Tołstoj | klasyka, romans historyczny
    Moje drugie spotkanie z twórczością. Jeśli ktoś mnie naprawdę dobrze zna, to wie, że nie przepadam za rosyjską literaturą. Jednak Tołstoj w "Wojnie i pokoju" absolutnie ujął moje serce rozmachem, mnogością wątków i ich połączeniem, jak i wielością, różnorodnością bohaterów. Do tego ten niepowtarzalny styl...
    Tutaj zapowiada się romans historyczny.
  5. "Łowca snów"-Stephen King | horror
    Pierwotnie ta książka miała nosić tytuł "Nowotwór" Historia inwazji i trójka wiernych, oddanych sobie przyjaciół, którzy muszą stawić jej czoła.
  6. "Wielki Marsz"-Stephen King | horror
    Powieść napisana pod pseudonimem. Nie mam pojęcia o czym może być...
  7. "Roland"-Stephen King | horror
    Pierwszy tom cyklu "Mroczna Wieża", który w tym roku wypada znać i być na bieżąco w związku z szalejącą już w kinach ekranizacją.
  8. "Cicha kuracja"-Michael Palmer | thriller medyczny
    Pierwsze spotkanie z tym autorem. Zapowiada się dobrze.
  9. "Błękitnokrwiści"-Melissa de la Cruz | fantastyka, science-fiction
    Wampiry...
  10. "Bez serca"-Marissa Meyer | fantastyka, science-fition
  11. "Czerwone jak krew"-Salla Simukka | powieść młodzieżowa
  12. "Desperacja"-Stephen King | horror
  13. "Druga szansa"-Katarzyna Berenika Miszczuk
  14. "NOS4A2"-Joe Hill | horror
  15. "Noc i ciemność"-Agatha Christie | kryminał
Tak się prezentuje mój wielki zestaw październikowy. Nie wykluczam wzmożonej aktywności recenzenckiej na blogu, postaram się pisać na bieżąco.

1 komentarz:

  1. Świetne plany, miłego czytania życzę. "Świat, który nie nadejdzie", "Annę Kareninę" czy "Drugą szansę" sama bardzo chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń