czwartek, 28 grudnia 2017

Nieplanowane luki | Nie zdążyłam zrecenzować...

Dziś troszkę ponarzekam. Niestety, ale tak pechowo się złożyło, że rozbiegają mi się dwie rzeczy: data założenia bloga i liczba przeczytanych książek. Mniej więcej pół roku różnicy Wiadomo, że zdarzają mi się bardziej lub mniej zapchane miesiące (przecież nie wezmę w styczniu "Emancypantek" B. Prusa, wiedząc, że do cienkich nie należy, a mam szmat egzaminów na głowie), ale staram się nie schodzić poniżej normy. Jeśli się tak zdarzy, to odbijam sobie w lipcu, czy sierpniu. Tym razem jednak przybywam do Was z listą książek przeczytanych, ale takich, których z wyżej opisanego tu powodu nie udało mi się w tym roku zrecenzować.

  1. "Światło między oceanami"-M. L. Stedman
  2. "Sztuka kochania gorszycielki"-V. Ozminkowski
  3. "Lawendowy pokój"-N. George
  4. "Byłam schizofreniczką"-B. Rosiek
  5. "Środowisko naturalne korzenie"-M. Komar
  6. "Tam ci będzie lepiej"-R. Ćwirlej
  7. "Jak dawniej leczono, czyli plomby z mchu i inne historie"-N. Belofsky
  8. "Clair de lune"-Pierre La Mure
  9. "Lampiony"-K. Bonda
  10. "Nielegalni"-V. V Severski
  11. "Solaris"-S. Lem
  12. "Notoryczna panna młoda"-J. Król
  13. "Płytkie groby"
  14. "Dzieje Tristana i Izoldy"
  15. "Mleko i miód"-R. Kaur
  16. "Miłość w stylu retro"-S. Kinsella
  17. "Tęsknię za tobą"-H. Coben
  18. "Emma"-J. Austen
  19. "Perswazje"-J. Austen
  20. "Opactwo Northanger"-J. Austen
  21. "Zauroczenie"-M. Sandermo
  22. "Cujo"-S. King
  23. "Dolores Claiborne"-S. King
  24. "Ręka mistrza"-S. King
  25. "Archipelag gułag"-A. Sołżenicyn
  26. "Ziemia Obiecana"-W. Reymont
  27. "Nędznicy"-V. Hugo
  28. "Książę mgły"-C. Zafon
  29. "Niespodziewany gość"-A. Christie
  30. "Białe noce"-F. Dostojewski
  31. "Dziennik nimfomanki"-V. Tasso
  32. "Rodzina Połanieckich"-H. Sienkiewicz
  33. "Jedz, módl się, kochaj"-E. Gilbert
  34. "Sońka"-I. Karpowicz
  35. "Infekcja"-T. Gerritsen
  36. "Rany kamieni"-S. Beckett
  37. "Witaj, smutku"-F. Sagan
  38. "Opowiadania"-E. A Poe
  39. "Alicja w Krainie czarów"-Lewis Caroll
  40. "Księgi Jakubowe"-O. Tokarczuk
  41. "Widnokrąg"-W. Myśliwski
  42. "Dożywocie"-M. Kisiel
  43. "Kronika ptaka nakręcacza"-H. Murakami
  44. "Rozdarci"-N. Shusterman
  45. "Świąteczna kafejka"-A. Prowse
  46. "Marsjanin"-A. Weir

Tak prezentuje się lista moich tegorocznych luk recenzenckich. Jeśli się pojawią, oczywiście znajdziecie je w indeksie, jak wszystko. Pomyślałam sobie, że będę je wliczać bez numerków z datą tegoroczną, ale dam Wam we wstępie odnośnik, co do daty przeczytania. Dajcie znać, na którą czekacie najbardziej. 

9 komentarzy:

  1. Właśnie dlatego ja nie robie sobie list w takim stylu.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Staram się na bieżąco, ale w styczniu pomysł o blogu był stanowczo w lesie :)

      Usuń
  2. Lista naprawdę pokaźna O.O Życzę powodzenia w realizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno niebawem pojawia się recenzje!:)

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym pewnie żadnej książki ze zrobionej wcześniej listy nie przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja póki co nie robię sobie takiej listy, bo mimo wszystko, nie udaje mi się recenzować wszystkich książek, które przeczytałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń